Υγεία & Ευεξία

Δεχτείτε τι δεν μπορεί να αλλάξει

Image



Δεχτείτε την αναπόφευκτη γήρανση και την αύξηση του κινδύνου που επακολουθείται.


Δεν μπορείτε να αλλάξετε την ιστορία της οικογένειάς σας….την στιγμή του μακρινού παρελθόντος, που το σπέρμα του πατέρα σας συνάντησε το ωάριο της μητέρας σας και δημιουργήθηκε
το ιδιαίτερο μίγμα των γενετικών πληροφοριών σας.


Έχοντας προσβληθεί ήδη από καρκίνο του μαστού είναι κάτι που δεν μπορείτε να αλλάξετε.

Και αν έχετε κάνει βιοψίες που δείχνουν κάποιο είδους καρκίνου, δεν μπορείτε να μετατρέψετε την κατάσταση.


Επίσης, όπως δεν μπορείτε κάνετε τίποτα όταν εμφανίζεται η πρώτη σας περίοδο, έτσι δεν μπορείτε να αλλάξετε την αρχή της εμμηνόπαυσης.
Ακόμη δεν μπορείτε να αλλάξετε τους παράγοντες κινδύνου, αν και γνωρίζετε ποιοι είναι και τι σημαίνουν τα σημαντικά πρώτα βήματα.


{loadposition banner_con}

"Ξετυλίξτε" τους παράγοντες κινδύνου σας
Αλλά μην χάνετε την ελπίδα. Διάφοροι σημαντικοί παράγοντες κινδύνου ΜΠΟΡΟΥΝ "να ανατραπούν" για να μειώσουν τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού.

Με λίγη ή πολλή προσπάθεια και βοήθεια
, θα πρέπει να σταματήσετε το κάπνισμα… για το καλό σας!

Προσπαθήστε να ασκείστε τακτικά, τρεις έως τέσσερις ώρες εβδομαδιαίως. Κάντε οτιδήποτε για να περιορίσετε το άγχος σας και για να ενισχύσετε την άνεσή σας, την καλοπέρασή σας, την ευχαρίστησή σας και τη χαρά σας, και αυτό θα έχει μια σημαντική επίδραση στην ποιότητα ζωής σας.


Οι αποκαλούμενες "στοχαστικές ενέργειες
" (όπως διαλογισμός, γιόγκα και προσευχή) είναι πολύτιμες προσθήκες στην καθημερινή σας ή εβδομαδιαία σας ρουτίνα. Κάνοντας όλες αυτές τις αλλαγές στον τρόπο ζωής σας, θα βελτιωθεί γενικά η υγεία σας και ενδεχομένως να μειωθεί το ποσοστό κινδύνου εμφάνισης καρκίνου του μαστού.

Μπορείτε να ελαχιστοποιήσετε ή να αποβάλετε τις πηγές πρόσθετου οιστρογόνου από τη διατροφή σας ή από το περιβάλλον σας με τα ακόλουθα βήματα
:

  • Σταματήστε την κατανάλωση αλκοόλ ή περιορίστε την με όχι περισσότερα από δύο αλκοολούχα ποτά την εβδομάδα (αυτό αυξάνει την ικανότητα του συκωτιού να ρυθμίζει τα επίπεδα οιστρογόνου στο αίμα).
  • Περιορίστε το κόκκινο κρέας και άλλες πηγές ζωικού λίπους (αυτό περιλαμβάνει το γαλακτοκομικό λίπος στο τυρί, το γάλα και το παγωτό), επειδή μπορούν να περιέχουν αποθηκευμένες ορμόνες ή φυτοφάρμακα.
  • Προσπαθήστε να υιοθετήσετε μια διατροφή χορταρικά.
  • Ελευθερωθείτε από τα περιττά κιλά και προσπαθήστε να κρατηθείτε σταθερή στα κιλά σας.
  • Εάν είχατε ήδη καρκίνο του μαστού, αποφύγετε την κατανάλωση προϊόντων που αυξάνουν την οιστρογόνο ορμόνη.
  • • Εάν οι περιστάσεις το επιτρέπουν, φροντίστε να αποκτήσετε παιδιά πιο γρήγορα παρά αργότερα στη ζωή.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.