Υγεία & Ευεξία

Έξυπνες επιλογές στα ταχυφαγεία …

Image

Οι ρυθμοί της ζωής μας ολοένα και γίνονται πιο γρήγοροι, η εργασία μας γίνεται όλο και πιο απαιτητική και ο χρόνος για τον εαυτό μας ακόμα και για αυτονόητα πράγματα –όπως είναι το φαγητό- όλο και λιγοστεύει…

Μέσα σε όλα τα παραπάνω η καθιστική ζωή «γεννά» την ανάγκη για πιο υγιεινή διατροφή, βασισμένη  στα μεσογειακά πρότυπα, ώστε να αποφύγουμε την αύξηση του βάρους μας. Είναι μεγάλο λάθος όμως, να συγχέουμε την Υγιεινή και Μεσογειακή Διατροφή με τη στέρηση. Μπορούμε πάντα να υποκύπτουμε σε κάποιους γευστικούς πειρασμούς, αρκεί αυτό να γίνεται με μέτρο, με λογική συχνότητα και φυσικά δείχνοντας  ιδιαίτερη φροντίδα στην επιλογή του γεύματος μας.

Με γνώμονα λοιπόν όλα τα παραπάνω, αποφάσισα να σας προτείνω κάποια γεύματα, ώστε την επόμενη φορά που θα επισκεφτείτε κάποιο fast food  να μπορείτε να επιλέξετε κάτι που  θα ικανοποιήσει μεν τη πείνα σας , αποφεύγοντας όμως τις πολλές θερμίδες και τα αυξημένα λιπαρά.

Προτάσεις για τη Σαρακοστή
Μιας και διανύουμε τη περίοδο της Σαρακοστής, αποφάσισα να ξεκινήσω από τα νηστίσιμα γεύματα που προσφέρουν όλες οι μεγάλες αλυσίδες έτοιμου φαγητού. Δείτε, λοιπόν μερικές έξυπνες επιλογές:

 


M
cDONALD’S

Σαλάτα με μείγμα λαχανικών: 130 Kcal

Σαλάτα με γαρίδες:
225 kcal

{loadposition banner_con}

Μείγμα λαχανικών με 4 μαριναρισμένες γαρίδες

Σουβλάκι καλαμάρι με πιπεριές:
215 Kcal

Mcveggie:
392 Kcal

Hamburger με κεφτέ από αρακά – καρότο – πράσινο φασόλι-κόκκινη πιπεριά και κρεμμύδι παναρισμενο σε τραγανή κρούστα


E
VEREST

Μπαγκέτα λαχανικών: 483 Kcal

Μπαγκέτα ολικής αλέσεως, ντομάτα, πράσινη και κόκκινη, μανιτάρια, πατάτες τηγανητές


G
OODY’S

Γεύμα Μεσογείου: 541 Kcal

Καλαμαράκια ,πατάτες ,σάλτσα ντομάτας, φρέσκια σαλάτα με vinegrette ελαιόλαδο

Σάντουιτς μεσογειακό:580Kcal

Ψωμί με σουσάμι γεμισμένο με ψητά λαχανικά μαριναρισμένα σε ελαιόλαδο, πατάτες ροδέλες, μαρούλι, σάλτσα ντομάτας.

Σαλάτα Κρήτης: 410 kcal

Η Σαλάτα περιλαμβάνει κρητικά παξιμαδάκια, τομάτα ,πιπεριά ,άνηθο, φρέσκο κρεμμύδι, μαϊντανό ρίγανη , ελαιόλαδο, περιχυμένα με σος vinegrette.

Σαλάτα Αιγαίου (Salad bar): 300 kcal
Σαλάτα με φρέσκο λάχανο, καρότο, μαρούλι φριζε, καλαμπόκι και κύβους κόκκινης πιπεριάς


PIZZA HUT

Νησιώτικη (υπολογίζεται περίπου στις 104 kcal/1 κομμάτι)

Ελαιόλαδο, ψιλοκομμένο κρεμμύδι, κομμάτια φρέσκιας τομάτας και, μετά το ψήσιμο συμπληρώνεται φρέσκος ψιλοκομμένος μαϊντανός

Παραδοσιακή (υπολογίζεται περίπου στις 104 kcal/1 κομμάτι)

Ελαιόλαδο, ψιλοκομμένο κρεμμύδι, ψιλοκομμένη πράσινη πιπεριά, κομμάτια φρέσκιας τομάτας, ελιές και  ρίγανη.


ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ

Μπαγκέτα ελιάς: 419 kcal

Περιλαμβάνει πολτό ελιάς, αγγούρι, ντομάτα και γαλλική σαλάτα

Σε επόμενο άρθρο, μετά την περίοδο της Σαρακοστής, θα μάθετε τι μπορείτε να τρώτε από τις παραπάνω γνωστότερες αλυσίδες γρήγορου φαγητού, χωρίς να επιβαρύνετε την υγεία σας.

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία τις αλυσίδες, McDonald’s, Goody’s, Everest, Γρηγόρης Μικρογευματα, Pizza Hut και KFC.

Αριάδνη Πορτοκάλογλου

elerrina@teleiosgamos.gr


H Αριάδνη Πορτοκάλογλου είναι διαιτολόγος – ειδικός εφαρμογών διαιτητικής και εργάζεται τα τελευταία 7 χρόνια ως ελεύθερη επαγγελματίας παρέχοντας διαιτητικές οδηγίες και προγράμματα διατροφής. Η Αριάδνη είναι παράλληλα φοιτήτρια του Ανοιχτού Ελληνικού Πανεπιστημίου στην ειδικότητα «Φυσικές Επιστήμες», ενώ έχει παρακολουθήσει ημερίδες και συνέδρια που αφορούν σε θέματα διατροφής, έχει λάβει μέρος σε επιστημονικές έρευνες, είναι μέλος της Ιατρικής Ελληνικής Εταιρίας Παχυσαρκίας, αλλά και εθελόντρια του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Πολλοί από εσάς τη γνωρίζετε ήδη καθώς η Αριάδνη είναι αναγνώστρια του teleiosgamos.gr με το ψευδώνυμο Ελερρίνα, που από τον πρώτο καιρό βρίσκεται κοντά μας, συμμετέχει ενεργά και στο forum, καθώς έχει ήδη παντρευτεί με πολιτικό γάμο και πριν λίγο καιρό ανέβηκε και τα σκαλιά της εκκλησίας, ενώ περιμένει και το πρώτο της παιδάκι.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply