Εβδομάδα Γάμου

Είναι η δική σας ημέρα

Image

Χαλαρώστε και απολαύστε την!!!

Οι προετοιμασίες τελείωσαν και η μεγάλη ημέρα επιτέλους έφτασε! Έχετε επιζήσει πραγματικά από ατέλειωτα ραντεβού, συμφωνίες και επιβεβαιώσεις, αφίξεις καλεσμένων και ένα πλήθος άλλων λεπτομερειών που σας είχαν παρασύρει και σας είχαν στερήσει κάθε σκέψη ρομαντισμού και ευδαιμονίας.

Κάπου στη μέση της εορταστικής παραφροσύνης, θα θελήσετε λίγες στιγμές σωματικής χαλάρωσης και διανοητικής συγκέντρωσης. Πολλές νύφες προσπαθούν να βρουν χρόνο για να χαρίσουν κάτι special στους εαυτούς τους, έτσι ώστε να ανακουφιστούν από το άγχος τους, να νιώσουν την ελευθερία να απολαύσουν το ευχάριστο γεγονός που έρχεται.

Υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αναζωογονηθούν ταυτόχρονα το σώμα και η ψυχή, από το να προσφέρετε στον εαυτό σας μια ημέρα spa όπου θα τον φροντίσετε με πολυτελείς θεραπείες; Η ημέρα πριν από το γάμο σας είναι η ιδανική ημέρα για να κανακέψετε τον εαυτό σας με ένα peeling σώματος, υδροθεραπεία και μασάζ σώματος, με μανικιούρ και πεντικιούρ ως τελευταία πινελιά. Ενώ προσφέρετε αναζωογόνηση στον εαυτό σας, θα έχετε την αφθονία χρόνου να επικεντρωθούν εκ νέου οι σκέψεις σας από τον προγραμματισμό και τις διάφορες λεπτομέρειες σε εκείνες της αγάπης, της ευτυχίας και της προσδοκίας.

{loadposition banner_con}

 

Εκτός των άλλων για να είσαστε λαμπερή νύφη, προσπαθήστε κάποιους μήνες πριν το μεγάλο γεγονός να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα άσκησης και διατροφής. Διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές μας και πιθανόν να βοηθηθείτε…

 

Για 20 χρονών και κάτι…

  • Προσπαθήστε να πηγαίνετε στο κρεβάτι την ίδια ώρα κάθε βράδι. Αυτή η τακτική θα ρυθμίσει το σώμα σας να προετοιμάζεται για τον ύπνο. Σύντομα θα ανακαλύψετε ότι ξυπνάτε την ίδια ώρα κάθε πρωί, χωρίς ξυπνητήρι.
  • Ξεχάστε το πλαστικό φαγητό. Είναι η στιγμή για να αποκτήσετε ισορροπία στις διατροφικές σας συνήθειες … δώστε βάρος στα φρούτα και στα λαχανικά. Η καλή διατροφή, καθημερινά, θα συμβάλλει στα επίπεδα της ενέργειάς σας.
  • Η άσκηση ολοκληρώνει το τρίο των συνηθειών που θα σας κρατήσει ελεύθερη από την πίεση και το άγχος, υγιεινά και με άσκηση. Αν δεν ασχολείστε με τα σπορ πια μετά το σχολείο, είσαστε έτοιμη για μια καλή αρχή.

Προφυλαχτείτε

Αποφύγετε τα άκρα και να μην σας καταβάλλουν μανίες που δεν έχουν καμία αξία. Αποφύγετε τις εξαντλητικές δίαιτες και φροντίστε ιδιαίτερα τη διατροφή σας.

Για 30 χρονών και κάτι…

  • Οι τακτικές ώρες ύπνου είναι bonus για όλες μας, ανεξάρτητα από την ηλικία.
  • Θα ήταν καλό να βελτιώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες, αφού διανύετε την δεκαετία των 30. Περικόψτε τη ζάχαρη καθώς επίσης και το λίπος.
  • Εάν έχετε σταματήσει τον αθλητισμό και την άσκηση τα τελευταία χρόνια, τώρα είναι η στιγμή να ανακαλύψετε ξανά τη φυσική σας κατάσταση και να την βελτιώσετε.

Ασκηση

  • Ξεκινήστε σιγά σιγά, αν έχετε πολύ καιρό να ασκηθείτε. Μην ενθουσιαστείτε από τα αποτελέσματα και πιέσετε τους μύες σας, τους συνδέσμους και τους τένοντές σας (και τις πονεμένες αρθρώσεις που σας προειδοποιούν για να σταματήσετε).
  • Χρειάζεστε χρόνο για να ζεσταθείτε. Τεντωθείτε για αρκετή ώρα προτού αρχίσετε.
  • Πάρετε τα κατάλληλα παπούτσια και ρούχα.
  • Ζητήστε την συμβουλή ενός ειδικού, όπως του προσωπικού σας γυμναστή.
  • Γυμνάστε κάθε σημείο του σώματός σας. Εάν προχωράτε πολύ ή κάνετε τζόγκιγκ, προσθέστε στο πρόγραμμά σας χρόνο για άσκηση στο επάνω μέρος του σώματός σας.

Προτού αρχίσετε οποιοδήποτε νέο πρόγραμμα, συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply