Στρώσιμο Κρεβατιού

Κανόνες… κρεβατοκάμαρας

Image

Μία από τις βασικότερες χρήσεις της κρεβατοκάμαρας είναι αυτή του υπνοδωματίου. Σε αυτή δηλαδή κοιμόμαστε. Τι πιο σημαντικό για τον οργανισμό μας από την ξεκούραση και τον ύπνο που πρέπει να είναι σωστός και αδιάκοπος για τις νυχτερινές τουλάχιστον ώρες.

Υπάρχουν 4 βασικοί παράγοντες που πρέπει να εξασφαλίσετε για να απολαμβάνετε τον ύπνο σας κάθε στιγμή.


1. Κρεβάτι και στρώμα

Πρέπει να φροντίσετε το κρεβάτι και το στρώμα που θα επιλέξετε να είναι κατάλληλα και ελεγμένα για την σωστή στήριξη του σώματός σας. Μόνο τότε θα είναι άνετος ο ύπνος σας και θα μπορεί το σώμα σας να ξεκουράζεται.

 

2. Φυσικός φωτισμός
Ο φυσικός φωτισμός του δωματίου θα πρέπει να μπορεί να ελέγχετε από εσάς, με κουρτίνες, στόρια, παντζούρια. Χρειάζεται σκοτάδι για να κοιμηθείτε καλά είτε έξω είναι μέρα, είτε νύχτα. Ο ήλιος μπορεί να σας ξυπνήσει, να μην αισθανθείτε καλά και να εκνευριστείτε.


3. Ηχομόνωση
Αν χτίζετε δικό σας σπίτι φροντίστε για την ηχομόνωσή του, ιδιαίτερα στο υπνοδωμάτιο. Για να μην διαταράσσεται ο ύπνος σας χρειάζεστε ησυχία τόσο από εσωτερικούς όσο και από εξωτερικούς θορύβους. Μονώστε λοιπόν τους τοίχους και τα πατώματα και προτιμήστε διπλά τζάμια.


4. Θερμοκρασία
Για να μην κρυώνετε, αλλά ούτε και να ιδρώνετε κατά τη διάρκεια του ύπνου σας, όποια κι αν είναι η εποχή, διατηρήστε τη θερμοκρασία στο υπνοδωμάτιο μεταξύ 18 και 20 βαθμών Κελσίου.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.