Υγεία & Ευεξία

Προσέξτε τη διατροφή σας μετά τις ατασθαλίες του Πάσχα

Προσέξτε τη διατροφή σας μετά το Πάσχα

Ακόμη και αν ακολουθείτε συγκεκριμένη διατροφή από διαιτολόγο, το πιθανότερο είναι ότι ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, για τις γιορτινές μέρες, ο ειδικός σας άφησε ελεύθερες να γευτείτε την παραδοσιακή μαγειρίτσα και το αρνάκι που με ευλάβεια ψήσατε στη σούβλα. Αυτό έλειπε… μια φορά τον χρόνο και να την αφήσουμε ανεκμετάλλευτη από πλευράς γεύσεων και παράδοσης;

Το Πάσχα πέρασε όμως και εσείς ετοιμάζεστε με πιο γρήγορους ρυθμούς για την ημέρα που θα εμφανιστείτε ως νύφη στην εκκλησία ή το Δημαρχείο και φυσικά θέλετε να νιώθετε καλά πρώτα απ’ όλα οι ίδιες με τον εαυτό σας. Είναι λοιπόν ώρα, να επαναφέρετε τον οργανισμό σας σε «τάξη».

Φροντίστε να κοιμάστε τουλάχιστον 8 ώρες κάθε βράδυ χωρίς να ξενυχτάτε και τηρείστε όσο είναι δυνατό ένα συγκεκριμένο ωράριο, που θα βοηθήσει τον προγραμματισμό των λειτουργιών του σώματός σας.

Μειώστε τη ζάχαρη στον καφέ σας και περιορίστε τον αριθμό των καφέδων που καταναλώνετε καθημερινά.

Μη φεύγετε νηστική από το σπίτι το πρωί. Μπορείτε να πιείτε ένα φρέσκο χυμό πορτοκαλιού και να φάτε 2 φρυγανιές με μια κουταλιά μέλι, μαζί με τον καφέ σας ή να απολαύστε ένα μπολ με δημητριακά ολικής άλεσης και γάλα με χαμηλά λιπαρά.

Πίνετε άφθονο νερό κατά τη διάρκεια της μέρας και αποφύγετε τις υπερβολικά αλατισμένες τροφές που κατακρατούν τα υγρά στον οργανισμό σας, καθώς και τα αναψυκτικά και το αλκοόλ.

{loadposition banner_con} Προσθέστε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο αρκετά φρούτα και προτιμήστε τα από οποιοδήποτε άλλο snack την ώρα που νιώθετε ότι πεινάτε πολύ. Φυσικά, δεν πρέπει να υπερβάλλετε με φρούτα όπως οι μπανάνες για παράδειγμα.

Ακόμη και αν δεν έχετε τις καλύτερες σχέσεις με τα λαχανικά και τις σαλάτες, είναι βέβαιο ότι θα τις αγαπήσετε, αν αποτελούνται από συνδυασμούς υλικών και δεν είναι μονότονες γευστικά και οπτικά.

Το βραδινό σας, που πρέπει να είναι ελαφρύ, συνηθίστε να το τρώτε το αργότερο μέχρι τις 8 το βράδυ και τουλάχιστον 2-3 ώρες πριν ξαπλώσετε για να κοιμηθείτε.

Ακόμη και αν δεν προλαβαίνετε να πάτε σε ένα γυμναστήριο, φροντίστε τουλάχιστον να περπατάτε καθημερινά ή τουλάχιστον τα Σαββατοκύριακα που έχετε περισσότερο χρόνο.

Συμβουλευτείτε έναν διατροφολόγο για να δημιουργήσει το προσωπικό σας διαιτολόγιο με βάση το ιατρικό σας ιστορικό και τον οργανισμό σας και ποτέ μην ακολουθείτε δίαιτες που βρίσκετε σε περιοδικά ή δίαιτες που ακολουθούν οι φίλες σας, χωρίς τη συμβουλή του ειδικού.

Και επειδή η προσεγμένη διατροφή εφαρμόζεται ευκολότερα όταν έχουμε παρέα, βάλτε στο παιχνίδι τον καλό σας, την αδερφή σας ή τη συνάδελφό σας στο γραφείο. Έτσι πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα συγκρατεί τον άλλο από μεγάλες παρεκκλίσεις.

Οσα αναφέρω πιο πάνω στο άρθρο μου, είναι απλοί κανόνες που βοηθούν στον προγραμματισμό και στην αποφυγή γνωστών λαθών στη διατροφή μας και δεν αποτελούν υπόδειγμα διαιτολογίου. Η συμβουλή μου είναι να επισκεφτείτε τον διαιτολόγο σας.

Για το www.teleiosgamos.gr
Ελένη Καστάνη

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply