Υγεία & Ευεξία

Τι να φάω πάλι έξω;

Image

Ήρθε το καλοκαίρι και το σπίτι δεν μας κρατάει μέσα. Οι βόλτες είναι πιο συχνές, το ίδιο και οι έξοδοί μας για φαγητό. Τι μπορούμε να κάνουμε για να μην χαλάμε τη παρέα αλλά ούτε και τη δίαιτα μας εάν αυτό το καιρό προσέχουμε; Παρακάτω είναι μερικές πολύ έξυπνες συμβουλές που με λίγη καλή θέληση θα μας βοηθήσουν να καταφέρουμε το σκοπό μας.

Στην Ταβέρνα
Ο πρώτος πειρασμός στην ταβέρνα είναι το ψωμί. Πάρτε λοιπόν μια φέτα και αρκεστείτε σε αυτήν. Προτιμήστε τα θαλασσινά όπως το χταπόδι στα καρβουνά και τα μύδια. Από τις σαλάτες διαλέξτε χόρτα ή μια χωριάτικη χωρίς να φάτε το τυρί. Το ψάρι όπως πάντα μπορεί να σας βγάλει από το δίλημμα του τι να φάτε. Είναι μια από τις πιο υγιεινές επιλογές. Εναλλακτικά σας προτείνουμε ένα φιλέτο σχάρας ή μια μερίδα ψητό κοτόπουλο. Όσο για το κρασί αν σας αρέσει μην το αρνηθείτε, αλλά περιοριστείτε στο ένα ποτηράκι για τη παρέα και φυσικά μη ζητήσετε άλλο. Όποια από τις παραπάνω και αν είναι η επιλογή σας συνοδέψτε το μόνο με σαλάτα και αποφύγετε τα τηγανητά και τα προκαταρκτικά μεζεδάκια (πατάτες, σαγανάκι κτλ).

Στο Ιταλικό
Στο ιταλικό μπορείτε να φάτε μια μακαρονάδα, όμως με σάλτσα ντομάτας και όχι κρέμα γάλακτος και μπέικον. Συνοδέψτε την με μια μεγάλη σαλάτα φρέσκων λαχανικών, αλλά αποφύγετε τα dressing στις σαλάτες, περιοριστείτε στο ελαιόλαδο. Για επιδόρπιο προτιμείστε έναν εσπρέσο ή καπουτσίνο χωρίς ζάχαρη.

Στο Κινέζικο
Η κινεζική κουζίνα είναι πολύ ελαφριά αν κάνετε σωστές επιλογές. Μια καλή πρόταση είναι να φάτε ψάρι στον ατμό με λαχανικά και ρύζι ατμού. Αποφύγετε τις γλυκόξινες σάλτσες γιατί περιέχουν ζάχαρη, το τηγανητό ρύζι και το χοιρινό. Για επιδόρπιο είναι προτιμότερο να τσιμπολογήσετε λίγα φρούτα.
{loadposition banner_con}

Στο Μεζεδοπωλείο
Σε ένα μεζεδοπωλείο τα περισσότερα πιάτα είναι τηγανητά ή έχουν πολλή σάλτσα. Εάν δεν μπορείτε να παραγγείλετε κάτι "της ώρας" (βλέπε ταβέρνα), γεμίστε το μισό σας πιάτο με σαλάτα και το άλλο μισό με 2-3 μεζεδάκια που σας αρέσουν, όπως 2 κολοκυθάκια, λίγο τζατζίκι και 1 φέτα ψωμί και μη τσιμπάτε τίποτα εκτός από ο, τι έχετε βάλει στο δικό σας πιάτο. Με λίγη προσοχή θα τα καταφέρετε.



Αριάδνη Πορτοκάλογλου

elerrina@teleiosgamos.gr


H Αριάδνη Πορτοκάλογλου είναι διαιτολόγος – ειδικός εφαρμογών διαιτητικής και εργάζεται τα τελευταία 7 χρόνια ως ελεύθερη επαγγελματίας παρέχοντας διαιτητικές οδηγίες και προγράμματα διατροφής. Η Αριάδνη είναι παράλληλα φοιτήτρια του Ανοιχτού Ελληνικού Πανεπιστημίου στην ειδικότητα «Φυσικές Επιστήμες», ενώ έχει παρακολουθήσει ημερίδες και συνέδρια που αφορούν σε θέματα διατροφής, έχει λάβει μέρος σε επιστημονικές έρευνες, είναι μέλος της Ιατρικής Ελληνικής Εταιρίας Παχυσαρκίας, αλλά και εθελόντρια του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Πολλοί από εσάς τη γνωρίζετε ήδη καθώς η Αριάδνη είναι αναγνώστρια του teleiosgamos.gr με το ψευδώνυμο Ελερρίνα, που από τον πρώτο καιρό βρίσκεται κοντά μας, συμμετέχει ενεργά και στο forum, καθώς έχει ήδη παντρευτεί με πολιτικό γάμο και πριν λίγο καιρό ανέβηκε και τα σκαλιά της εκκλησίας, ενώ περιμένει και το πρώτο της παιδάκι.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.